Zlecenie diagnostyki serwisowej


- pole wymagane
Dane zleceniodawcy
Opis systemu na podstawie danych z karty gwarancyjnej
Lp. Jednostka / urządzenie Model Jednostki / Urządzenia Numer Seryjny
1. Jednostka zewnętrzna
2. Jednostka wewnętrzna
3.
4.
5.
6.
Dane z karty gwarancyjnej
Data zakupu Data uruchomienia Data ostatniego przeglądu serwisowego
Zdjęcie/Skan karty gwarancyjnej (wszystkie 4 strony)
INFOLINIA: 51 000 8888
Opis usterki
W przypadku nieprawidłowego działania urządzenia, bezpośrednio wynikającego z wady urządzania w okresie gwarancji, koszty diagnozy zostaną pokryte przez firmę Samsung.
Jezeli nieprawidłowe działanie urządzenia jest wynikiem niepoprawnej instalacji, konserwacji, obsługi lub urządzenie nie jest już objęte gwarancją, Zleceniodawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów diagnostyki serwisowej.
W przypadku braku zachowania odległości serwisowych, zgodnych z DTR urządzenia, Zleceniodawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów dodatkowych roboczogodzin związanych z czasem poświęconym na uzyskanie dostępu do urządzenia w celu wykonania diagnostyki.

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Zleceniodawcy

Administratorem danych osobowych Zleceniodawcy i/lub osób kontaktowych po stronie Zleceniodawcy, jest Samsung Electronics Polska sp. z o.o. lub Samsung (będący przedstawicielem gwaranta na terytorium rzeczypospolitej Polskiej). Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne celem zlecenie diagnozy serwisowej (w ramach gwarancji lub naprawy pogwarancyjnej).

Samsung zapewnia, te wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO, tj.: prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym"), prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Samsung zapewnia realizację powyższych praw w zakresie wynikającym z art. 15-22 RODO. Masz możliwość zgłoszenia żądania realizacji praw. o których mowa powyżej, poprzez wypełnienie formularza dostępnego na www.samsung.com/p1/ (https://www.europe-samsung.com/gdpr/webform/pl ), zgodnie z dostępną instrukcję lub poprzez kontakt mailowy na adres: dane.osobowe@samsung.com.

Informujemy, że szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdują się na stronie internetowej dostępnej pod adresem https://www.samsung.com/pl/onfo/privacy/RODO/ - w zakładce Naprawy Gwarancyjne.